Predstavljamo
E - bonitete
Iskanje po zbirki slovenskih izvoznikov

Celtra d.o.o.

Podjetje: Celtra d.o.o.
Naslov: Kongresni trg 3, 1000 LJUBLJANA

Google maps
Občina: Ljubljana
Regija: Osrednjeslovenska regija
Kontakti:
http://www.celtra.com
Vodstvo podjetja: direktor: Mihael Mikek
Matična številka: 3541649
Davčna številka: 46737332
Pravno organizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
Izvor kapitala: Tuj kapital
Število zaposlenih: 98
Velikost podjetja: Srednje
Prihodek: 11.113.451,00 €
Delež izvoza v prihodku: 100,00 %
Tradicija od: 2009
Celotni kapital: 2.997.763,00 €
Celotna sredstva: 6.470.471,00 €
Države izvoza po regijah: Japonska
Velika Britanija
Združene države Amerike
Opis podjetja: Celtra se na trgu mobilnega oglaševanja uveljavlja s svojo prilagodljivo in uporabniku prijazno platformo AdCreator. Gre za SaaS (software-as-a-service) platformo, ki omogoča hitro in enostavno oblikovanje in distribucijo ti. rich-media oglasov za mobilne naprave ali spletne strani prilagojene mobilnim klientom. Rich-media oglasi želijo pri potrošnikih spodbuditi določeno aktivnost, ne le pasivnega ogleda oglasa, s tem pa so učinkovitejši kot klasični bannerji. Z AdCreatorTM imajo agencije in založniki dostop do platforme, ki je izjemno fleksibilna in enostavna za uporabo, omogoča pa oblikovanje oglasov, njihovo optimizacijo in spremljanje njihove učinkovitosti. Uporabljajo ga oglaševalske mreže, agencije, založniki mobilnih aplikacij in mediji, med drugimi tudi Google, Rovio, Shazam, CNN, The Wall Street Journal in številni drugi. Najpomembnejši trg Celtre so ZDA in Velika Britanija, v letu 2011 pa je Celtra prve projekte izvedla tudi na Japonskem, kjer se podobno kot v ZDA hitro povečuje zanimanje za oglaševanje prek mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov.
Opis proizvodov in storitev: Celtra se na trgu mobilnega oglaševanja uveljavlja s svojo prilagodljivo in uporabniku prijazno platformo AdCreator. Gre za SaaS (software-as-a-service) platformo, ki omogoča hitro in enostavno oblikovanje in distribucijo ti. rich-media oglasov za mobilne naprave ali spletne strani prilagojene mobilnim klientom. Rich-media oglasi želijo pri potrošnikih spodbuditi določeno aktivnost, ne le pasivnega ogleda oglasa, s tem pa so učinkovitejši kot klasični bannerji. Z AdCreatorTM imajo agencije in založniki dostop do platforme, ki je izjemno fleksibilna in enostavna za uporabo, omogoča pa oblikovanje oglasov, njihovo optimizacijo in spremljanje njihove učinkovitosti. Uporabljajo ga oglaševalske mreže, agencije, založniki mobilnih aplikacij in mediji, med drugimi tudi Google, Rovio, Shazam, CNN, The Wall Street Journal in številni drugi. Najpomembnejši trg Celtre so ZDA in Velika Britanija, v letu 2011 pa je Celtra prve projekte izvedla tudi na Japonskem, kjer se podobno kot v ZDA hitro povečuje zanimanje za oglaševanje prek mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov.
Klasifikacija podjetja:
Glavna dejavnost po klasifikaciji SKD
62.090 Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti
Dejavnosti po klasifikaciji CPA
62.01.12 Načrtovanje in razvoj programske opreme za omrežja in sisteme  
Panoge: Elektronika, IT in telekomunikacije
Podatki o boniteti subjekta:
10/10
ODLIČNA bonitetna ocenaNaroči bonitetno poročilo
Bonitete zagotavlja sistem EBONITETE.SI
Podatki na predstavitveni kartici podjetja so pridobljeni iz ankete. Finančni podatki so za poslovno leto 2023, zadnje ažuriranje 22.5.2024.
Datum zadnjega vnosa 17.04.2025.