Celtra d.o.o.
|
Podjetje: |
Celtra d.o.o.
|
Naslov: |
Kongresni trg 3, 1000 LJUBLJANA
|
Google maps
|
Občina: |
Ljubljana
|
Regija: |
Osrednjeslovenska regija
|
Kontakti: |

http://www.celtra.com
 
|
Vodstvo podjetja: |
direktor: Mihael Mikek
|
Matična številka: |
3541649
|
Davčna številka: |
46737332
|
Pravno organizacijska oblika: |
Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
|
Izvor kapitala: |
Tuj kapital
|
Število zaposlenih: |
98
|
Velikost podjetja: |
Srednje
|
Prihodek: |
11.113.451,00 €
|
Delež izvoza v prihodku: |
100,00 %
|
Tradicija od: |
2009
|
Celotni kapital: |
2.997.763,00 €
|
Celotna sredstva: |
6.470.471,00 €
|
Države izvoza po regijah: |
Japonska Velika Britanija Združene države Amerike
|
Opis podjetja: |
Celtra se na trgu mobilnega oglaševanja uveljavlja s svojo prilagodljivo in uporabniku prijazno platformo AdCreator. Gre za SaaS (software-as-a-service) platformo, ki omogoča hitro in enostavno oblikovanje in distribucijo ti. rich-media oglasov za mobilne naprave ali spletne strani prilagojene mobilnim klientom. Rich-media oglasi želijo pri potrošnikih spodbuditi določeno aktivnost, ne le pasivnega ogleda oglasa, s tem pa so učinkovitejši kot klasični bannerji. Z AdCreatorTM imajo agencije in založniki dostop do platforme, ki je izjemno fleksibilna in enostavna za uporabo, omogoča pa oblikovanje oglasov, njihovo optimizacijo in spremljanje njihove učinkovitosti. Uporabljajo ga oglaševalske mreže, agencije, založniki mobilnih aplikacij in mediji, med drugimi tudi Google, Rovio, Shazam, CNN, The Wall Street Journal in številni drugi. Najpomembnejši trg Celtre so ZDA in Velika Britanija, v letu 2011 pa je Celtra prve projekte izvedla tudi na Japonskem, kjer se podobno kot v ZDA hitro povečuje zanimanje za oglaševanje prek mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov.
|
Opis proizvodov in storitev: |
Celtra se na trgu mobilnega oglaševanja uveljavlja s svojo prilagodljivo in uporabniku prijazno platformo AdCreator. Gre za SaaS (software-as-a-service) platformo, ki omogoča hitro in enostavno oblikovanje in distribucijo ti. rich-media oglasov za mobilne naprave ali spletne strani prilagojene mobilnim klientom. Rich-media oglasi želijo pri potrošnikih spodbuditi določeno aktivnost, ne le pasivnega ogleda oglasa, s tem pa so učinkovitejši kot klasični bannerji. Z AdCreatorTM imajo agencije in založniki dostop do platforme, ki je izjemno fleksibilna in enostavna za uporabo, omogoča pa oblikovanje oglasov, njihovo optimizacijo in spremljanje njihove učinkovitosti. Uporabljajo ga oglaševalske mreže, agencije, založniki mobilnih aplikacij in mediji, med drugimi tudi Google, Rovio, Shazam, CNN, The Wall Street Journal in številni drugi. Najpomembnejši trg Celtre so ZDA in Velika Britanija, v letu 2011 pa je Celtra prve projekte izvedla tudi na Japonskem, kjer se podobno kot v ZDA hitro povečuje zanimanje za oglaševanje prek mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov.
|
Klasifikacija podjetja: |
Glavna dejavnost po klasifikaciji SKD 62.090 Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti
Dejavnosti po klasifikaciji CPA 62.01.12 Načrtovanje in razvoj programske opreme za omrežja in sisteme
|
Panoge: |
Elektronika, IT in telekomunikacije
|
Podatki o boniteti subjekta: |
|
Podatki na predstavitveni kartici podjetja so pridobljeni iz ankete. Finančni podatki so za poslovno leto 2023, zadnje ažuriranje 22.5.2024. |
Datum zadnjega vnosa 17.04.2025. |